Фото без опису

   Згідно з пунктом 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою ради Міністрів Української РСР від 11.12.84 року № 470  з 01 жовтня 2021 р. по 31 грудня 2021р. проводиться щорічна перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання у виконавчому комітеті Мринської сільської ради.

    Дані, отримані від громадян в процесі перереєстрації, будуть  внесені до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов .

     Перереєстрація  здійснюється  на  підставі  наданих  громадянами наступних документів: 

  • Довідки про склад сім’ї та реєстрацію;
  • Ксерокопії свідоцтв про шлюб/розірвання шлюбу та народження дітей (за наявності змін з останньої перереєстрації);
  • Ксерокопії ідентифікаційних кодів усіх членів сім’ї (за наявності)
  • Ксерокопії паспортів усіх дорослих членів сім’ї;
  • документів, що підтверджують право на пільги (при наявності оригіналу);
  • Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо суб’єкта;
  • Ксерокопії свідоцтва на право власності, техпаспорту на житло по місцю реєстрації та проживання;
  • Копії договору найму житла у разі наявності такого житла.

 

 

Прийом документів здійснюється у приміщенні Мринської сільської ради.